سئو سایت شرکتی در ایلام

يکشنبه 26 دی 1400
9:16
مهندس
سئو سایت شرکتی در ایلام

سئو سایت شرکتی در ایلام از اقدامات مهم برای کسب و کار شما به شمار میرود چگونه؟ در ادامه مقاله سئو سایت شرکتی در ایلام با ما همراه باشید. به عنوان یک صاحب کسب و کار، همیشه می خواهید کسب و کارتان رونق داشته باشد. در دنیای امروز، یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در موفقیت یک کسب و کار موثر باشد، بازاریابی آنلاین است. حضور شما در اینترنت باید احساس شود.

یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی آنلاین که باید در طرح کسب و کار خود بگنجانید، بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو است. صرف نظر از نوع کسب و کاری که دارید، باید از این تکنیک بازاریابی استفاده کنید. مقاله سئو سایت شرکتی در ایلام قصد دارد مزایای سئو را توضیح دهد و چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.

سئو شامل تکنیک های بازاریابی آنلاین است که برای بهبود بازدید وب سایت در موتورهای جستجو استفاده می شود. قابل مشاهده بودن به این معنی است که وقتی افراد از عبارات مرتبط با آن استفاده می کنند، کسب و کار شما می تواند در بالای نتایج جستجو ظاهر شود.

محبوب ترین موتورهای جستجو عبارتند از گوگل، بینگ و یاهو. اکثر مشتریان بر روی وب سایت هایی که در بالای صفحه نتایج موتور جستجو ظاهر می شوند یا آنهایی که در صفحه اول نتایج هستند کلیک می کنند. دستاورد های متعددی وجود دارد که یک شرکت می تواند مستقیماً از مشاهده شدن در موتورهای جستجو به دست آورد.

تکنیک های خوب سئو سایت شرکتی در ایلام باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می شود. درصد زیادی از مشتریان بر روی مشاغلی کلیک می کنند که رتبه خوبی برای کلمات کلیدی خاص دارند. اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، ترافیک بیشتر منجر به خرید بیشتر و در نتیجه حاشیه سود بیشتر می شود.

مطالعه بیشتر: سئو سایت شرکتی در همدان

سئو سایت شرکتی در ایلام و رشد درآمد

اگر یک وبلاگ دارید، افزایش ترافیک به این معنی است که افراد زیادی مقالات شما را می خوانند. بنابراین، کسب درآمد از وبلاگ بسیار ساده تر خواهد بود. تبلیغ کسب و کار شما برای مشتریان احتمالی می تواند یک امر گران قیمت باشد. احتمالاً شما پول زیادی را در PPC یا گوگل ادوردز پرداخت می کنید. می توانید تفاوت گوگل ادورز و سئو را در این مقاله مطالعه کنید. با تبلیغات جستجوی PPC، شما باید به پرداخت هزینه خدمات ادامه دهید تا هر زمان که افراد از کلمات کلیدی خاصی استفاده می کنند، کسب و کار شما در بالای موتورهای جستجو ظاهر شود.

با تکنیک های سئو، می توانید بدون پرداخت یک سکه، رتبه بالایی کسب کنید. این بدان معناست که هزینه تبلیغات کسب و کار شما کاهش می یابد. بر خلاف سایر اشکال تبلیغات که باید به طور منظم هزینه پرداخت کنید تا کسب و کار شما همچنان در صدر موتورهای جستجو ظاهر شود، سئو سایت شرکتی در ایلام مزایای طولانی مدت را برای شما تضمین می کند. حتی پس از گذشت چندین ماه همچنان رتبه های بهتری خواهید داشت. با توجه به اینکه به شما کمک می کند تا هزینه های تبلیغات کسب و کار را کاهش دهید، هزینه کلی اداره کسب و کار نیز کاهش می یابد.

به دوران تاریکی قبل از اینکه سئو در زندگی ما وجود داشته باشد فکر کنید .قبل از سئو، مشتریان مطمئن نبودند که چگونه بهترین منبع را برای اطلاعاتی که علاقه مند به کسب آن هستند پیدا کنند. آیا آنها می دانستند چگونه می توانند برخی از اطلاعات را به دست آورند؟… مطمئنا، اما بهترین منبع برای آن نیست.

اکنون، آنها برای هر سؤال احتمالی که بخواهند بپرسند، آن را در اختیار دارند. قبل از سئو سایت شرکتی در ایلام ، مشتریان با نگاه کردن به اطلاعات درهم ریخته ای که در یک وب سایت با آنها مواجه می شدند، بسیار مستعد غرق شدن بودند. همانطور که قبلا ذکر شد، وب سایت ها هرگز دلیل زیادی برای سازماندهی محتوای خود قبل از سئو سایت شرکتی در ایلام نداشتند، مگر اینکه مطابق با انتظارات خود باشند.

این باعث شد که بازدیدکنندگان سایت به رمزگشایی بلوک های کلمات در صفحه سایت بپردازند و سعی کنند اطلاعاتی را که جستجو می کردند بیابند. امروزه، بازدیدکنندگان سایت شما با توجه به سال ها “تجربه” خود در استفاده از گوگل، انتظاراتی از ظاهر سایت و محتوای شما دارند. با فرض اینکه سایت شما مطابق با آن انتظار باشد، درک مشتری از سئوی مدرن منجر به بازدید بیشتر از سایت شما، نرخ تبدیل بالاتر و تعامل بیشتر مشتری در صفحات شما می شود.

دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت شرکتی در ایلام

داشتن رتبه های خوب در گوگل و بینگ اعتبار کسب و کار شما را بهبود می بخشد. مشتریان تمایل دارند به برندهایی که در بالای صفحه نتایج ظاهر می شوند اعتماد کنند. آنها فرض می کنند که شرکت شما به دلیل خدمات نمونه ای که به مصرف کنندگان خود ارائه می دهد رتبه خوبی دارد. شما در زمینه کسب و کار خود به یک رهبر تبدیل خواهید شد و همه در آن صنعت، از جمله رقبای شما، کسب و کار شما را تحسین خواهند کرد.

برخی از ابزار سئو سایت شرکتی در ایلام نیز می توانند برای بهبود شهرت شما مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال، اگر مقاله ای منتشر شده است که جنبه منفی کسب و کار شما را به تصویر می کشد، می توان از برخی تکنیک ها برای به حداقل رساندن اثرات مخرب آن استفاده کرد. رقابت در یک کسب و کار می تواند طبیعی باشد، اما گاهی اوقات می تواند بسیار سخت باشد، به خصوص اگر کسب و کار های زیادی در همان زمینه وجود داشته باشند.

برای متمایز شدن از بقیه، نیازی به استفاده از شیوه های تجاری نابهنجار ندارید سئو سایت شرکتی در ایلام می تواند رقابت را به پیاده روی در پارک تبدیل کند. حتی اگر تازه‌ترین شرکت کننده در خط کسب‌وکار هستید، باز هم می‌توانید بدون زحمت از سایر شرکت‌های تاسیس پیشی بگیرید.

روند اجرای سئو سایت شرکتی در ایلام

برای داشتن یک وبسایت مناسب که برای گوگل نیز بهینه سازی شده باد باید به عوامل گوناگونی توجه نمود. در ابتدای کار، وبسایت شما توسط متخصصین ما راه اندازی میشود و یا اطلاعات وبسایت شما توسط گروه سئو دریافت شده و آغاز ایجاد تغییرات مثبت رقم میخورد. ابتدای کار وبسایت مورد بررسی کارشناسان ما قرار خواهد گرفت تا ضعف ها شناسایی شوند.

سپس حوزه کاری شما و البته سختی کلمات کلیدی انتخابی مورد بررسی گسترده ای قرار میگیرند تا یک برنامه کلی بر اساس شرایط موجود شکل بگیرد. با توجه به نیاز وبسایت شما محتوا هایی بهینه برای وبسایت تولید خواهند و شد و اگر از وبسایت فروشگاهی بهره میبرید، محصول گذاری انجام شده و یا محصولات موجود در وبسایت، با توجه به الگوریتم ها و محتوای وبسایت بهینه سازی میشوند. لینک سازی داخلی و بهبود سئوی داخلی وبسایت نیز از جمله موضوعاتی به شمار میروند که در طی فرآیند اجرا میشوند.

با توجه به قدمت تاسیس وبسایت برای وبسایت شما لینک سازی خارجی و یا همان بک لینک صورت میگیرد و به شما برای گذاشتن مقالاتی تحت عنوان رپورتاژ آگهی در وبسایت های دیگر، پیشنهاد داده خواهد شد تا وبسایت با داشتن بک لینک هایی قدرتمند رشد کند. قابل به ذکر است که محتوای موجود در تمامی بخش های وبسایت توسط کارشناسان و متخصصین ما قابلیت تولید را دارند و با خاطری آسوده میتوانید نظارتگر کیفیت بی مثال محتوای وبسایت خود باشید.


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهبود محتوا براي افزايش نرخ تبديل

شنبه 22 خرداد 1400
11:38
مهندس

بازاريابي محتوا يك روش عالي براي بهبود نرخ تبديل شما است. اما مسئله اين است كه بجز شما بسياري از مشاغل ديگر نيز براي ايجاد محتواي جذاب كه مي تواند به آنها كمك كند خوانندگان را تبديل كنند، تلاش مي كنند. اين دقيقاً همان چيزي است كه اين پست قصد دارد در آن به شما كمك كند.

من در مورد انواع محتوا بحث خواهم كرد كه مي تواند به شما كمك كند مخاطبان هدف خود را بهتر درگير كنيد و آنها را مجبور به خريد از شما كند. همچنين، شما ياد خواهيد گرفت كه چگونه محتواي خود را بهينه كنيد تا فروش بيشتري داشته باشيد.

انواع محتوايي كه مي تواند به شما در تبديل افراد كمك كند

محتواي شما در مراحل مختلف كانال بازاريابي نقش مهمي دارد. اگر بتوانيد محتواي خود را در هر يك از اين مراحل بهينه كنيد ، مي توانيد فروش بيشتري داشته باشيد.

براي درك بهتر نحوه ايجاد محتواي قابل تبديل ، ابتدا نگاهي به انواع مختلف محتوايي كه بايد استفاده كنيد ، مي اندازيم.

محتواي آگاهي

محتواي شما، در اين حالت، همان چيزي است كه هنگام برقراري اولين تماس با مشتريان هدف خود به اشتراك مي گذاريد. اين نحوه جذب مخاطب مربوطه است كه در نهايت به مشترياني كه پول مي دهند تبديل مي شود. محتواي آگاهي مي تواند از پست هاي شبكه هاي اجتماعي گرفته تا مقالات و پست هاي وبلاگ باشد.

مطالب آموزشي

محتواي آموزشي زماني است كه محتواي شما براي ايجاد علاقه به مخاطبان هدف شما در مورد محصول يا خدمتي كه مي فروشيد، ايجاد شود. اما به جاي اينكه به سادگي در مورد مزايا و ويژگي ها صحبت كنيد ، محتواي شما نشان مي دهد كه كالا يا خدمات چگونه به نفع مصرف كننده است. محتواي آموزشي مي تواند اينفوگرافي ، آموزش ويديويي ، فيلم هاي نمايشي يا پست هاي وبلاگ باشد.

حتي اگر برخي از اين مطالب منجر به فروش مستقيم نشوند ، آنها نقش عمده اي در هدايت مشتري از طريق مراحل مختلف قيف بازاريابي دارند. اين بدان معني است كه بسيار مهم است كه شما تمام محتواي آموزشي خود را ، چه متن ، فيلم يا اينفوگرافيك، بهينه كنيد.

شما بايد هرچه بيشتر محتواي آموزشي را با مخاطبان خود به اشتراك بگذاريد تا ضمن برقراري تعامل با نام تجاري خود ، تجربه آنها را غني كنيد.

محتواي خود را براي مراحل مختلف كانال بازاريابي بهينه كنيد

بهينه سازي نرخ تبديل فقط بهينه سازي عناصر مختلف طراحي در وب سايت شما نيست. همچنين مهم است كه محتواي خود را بهينه كنيد تا به شما در توليد هداياي واجد شرايط و تبديل آسان تر كمك كند.

بياييد نگاهي بيندازيم كه چگونه مي توانيد محتواي خود را براي مراحل مختلف كانال بازاريابي بهينه كنيد.

شماره 1: ايجاد تصويري بيشتر در رسانه هاي اجتماعي

رسانه هاي اجتماعي كانال م effectiveثري براي كسب و كارها براي جذب مشتري بالقوه و توليد آگهي هاي با كيفيت است. اين بستري است كه مي توانيد به مخاطبان جديدي دسترسي پيدا كرده و با مخاطبان موجود خود درگير شويد و آنها را به مشترياني ارزشمند تبديل كنيد.

در حقيقت ، يك مطالعه Social Media Examiner نشان داد كه شبكه هاي اجتماعي نقش مهمي در تجارت 90٪ بازاريابان در اين مطالعه دارند.

اين مطالعه همچنين نشان داد كه بيش از نيمي از بازارياباني كه از شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند افزايش فروش را تجربه كرده اند. و 88 درصد از بازارياباني كه حداقل يك سال از شبكه هاي اجتماعي استفاده كرده اند ، توانسته اند از آن براي افزايش بازاريابي در تجارت خود استفاده كنند.

و در رسانه هاي اجتماعي ، اگر بخواهيد مخاطب مربوطه را جذب كنيد يا پيروان فعلي خود را آموزش دهيد ، تصاوير بسيار ضروري است. طبق مطالعه Social Media Examiner ، تصاوير بصورت متداول ترين نوع محتوا براي رسانه هاي اجتماعي هستند. به همين دليل است كه شما بايد محتواي خود را بهينه كنيد و تصاوير بهتري را به مخاطبان شبكه هاي اجتماعي خود ارائه دهيد.

وقتي پيروان فعلي شما اين محتوا را به اشتراك مي گذارند ، اين مي تواند مشتريان بالقوه زيادي را كه قبلاً از تجارت شما بي اطلاع بودند جذب كند.

مثال: اوراكل

اوراكل براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات مربوط به شركت خود با استفاده از رسانه هاي اجتماعي ، از تصاوير بهينه استفاده مي كند. حتي هنگام نقل قول از مديرعامل خود، آنها متن را به جاي استفاده از توييت متني ، به عكس او اضافه مي كنند.

مي توانيد از ابزارهاي ديجيتالي مانند PicMonkey و BeFunky براي افزودن متن به عكس هاي موجود خود براي شبكه هاي اجتماعي استفاده كنيد. يا مي توانيد از Canva براي ايجاد تصاوير سفارشي از ابتدا استفاده كنيد. انجام اين كار مي تواند به شما كمك كند محتواي خود را با مهارت هاي فني محدود بهينه كنيد.

شماره 2: محتواي صفحه فرود خود را بهينه كنيد

بسيار مهم است كه محتواي خود را در صفحه فرود بهينه كنيد. اين اولين كاري است كه بازديدكنندگان پس از كليك روي پيوندها يا تبليغات شما با آن درگير مي شوند. و شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه محتوا به اندازه كافي جذاب است و باعث مي شود آنها مايل به ماندن باشند و در نهايت آنها را به مشترياني پرداخت مي كنيد.

سه عنصر مهم از محتواي شما در يك صفحه فرود وجود دارد:

  • عنوان – اين بخشي از صفحه فرود است كه توجه مخاطب را به خود جلب مي كنيد. اين بايد مرتبط باشد و با صحبت مستقيم با بازديدكنندگان در مورد آنچه مهم است ، بلافاصله بازديدكنندگان را جذب كند. با ارائه يك عنوان كوتاه و جذاب مي توانيد آن را بهينه كنيد. سعي كنيد آن را در مركز صفحه نيز نمايش دهيد.
  • بدنه – اين بخشي از صفحه فرود است كه به شما كمك مي كند تا در بازديدكنندگان خود علاقه و اشتياق ايجاد كنيد. بنابراين محتواي شما بايد در اينجا بهينه سازي شود. اين مي تواند در چند جمله يا نقاط گلوله اي توضيح دهد كه چگونه محصول يا خدمات مي تواند براي بازديدكنندگان مفيد باشد.
  • اقدام به تماس – اين بخشي است كه بازديدكنندگان خود را به انجام اقدامات مورد نظر تشويق مي كنيد – خواه ثبت نام در خبرنامه شما، يا ثبت نام در دوره آزمايشي رايگان ، بارگيري منبع رايگان خود ، شركت در يك وبينار يا گرفتن برنامه هم اكنون پيشنهاد دهيد. به همين دليل است كه شما بايد در اينجا محتواي خود را به طور فوق العاده بهينه كنيد. CTA بايد عملي باشد و مستقيماً به اصل موضوع برسد و دقيقاً به مردم بگويد كه چه كاري بايد انجام دهند.

صفحه فرود شما همچنين مي تواند برخي از عناصر ديگر مانند يك ويديوي آزمايشي يا بررسي ها و توصيفات مشتريان شما را داشته باشد.

يك فيلم آزمايشي مي تواند براي شفاف سازي نظر شما مفيد باشد. اين مي تواند اطمينان حاصل كند كه مشتريان بالقوه قبل از تصميم به خريد محصول ، درك روشني از نحوه عملكرد محصول يا خدمات شما دارند. بنابراين ، بايد سعي كنيد محتواي ويدئويي خود را هرچه بهتر بهينه كنيد.

بازبيني ها و توصيفات با عمل به عنوان اثبات اجتماعي ، كه مي تواند به محرك تبديل كمك كند ، اعتماد را ايجاد مي كند.

مثال: Leadfeeder

صفحه فرود Leadfeeder مثالي عالي از صفحه فرود بهينه شده است كه شامل تمام عناصر حياتي ذكر شده در بالا است.

اين تيتر مستقيماً با بازديدكنندگان صحبت مي كند و هدف اين سيستم عامل را به روشني بيان مي كند. بدن فقط يك جمله است اما به وضوح توضيح مي دهد كه Leaddeeder چه كاري انجام مي دهد و چگونه به سود كاربران است.

دكمه تماس براي عمل به وضوح به رنگ سبز خودنمايي مي كند و بازديدكنندگان را ترغيب مي كند تا دوره آزمايشي رايگان خود را آغاز كنند. آنها همچنين شامل يك ويديوي آزمايشي و برخي از رتبه بندي هاي ستاره اي براي بهينه سازي بيشتر محتواي صفحه هستند.

براي بهينه سازي محتواي خود و ايجاد صفحات فرود با كيفيت بالا از قالب هاي موجود ، مي توانيد از ابزارهاي ديجيتالي مانند Leadpages استفاده كنيد. براساس هدف صفحه فرود صدها الگوي رايگان وجود دارد كه مي توانيد انتخاب كنيد.

شماره 3: ايجاد محتواي مناسب تر و مفيد تر

و البته، بدون ارزيابي استراتژي محتواي موجود، نمي توانيد محتواي خود را براي تبديل بهينه كنيد.

در حالي كه ارزش كمي در اختيار مشتريان خود قرار مي دهيد ، بايد محتوايي ايجاد كنيد كه بيشتر مربوط به صنعت يا محصولات شما باشد. اين محتوا بايد خوانندگان را آموزش دهد و در آنها تمايل به خريد محصولات بدون تبليغات بيش از حد از شما داشته باشد.

به عنوان مثال، بگذاريد بگوييم شما مي خواهيد يك ابزار بازاريابي از طريق ايميل را تبليغ كنيد. محتوايي كه ايجاد مي كنيد نبايد فقط بر توانايي اين ابزار يا نحوه توسعه آن متمركز باشد. در عوض ، مي توانيد محتوا ايجاد كنيد تا خوانندگان را در مورد روندها و بهترين روش ها در بازاريابي از طريق ايميل مطلع كنيد. و فقط بايد ابزار خود يا يكي از ويژگي هاي آن را ذكر كنيد كه مربوط به يكي از نكاتي باشد كه در محتوا درباره آن بحث مي كنيد. به ياد داشته باشيد ، اگر افراد محتواي شما را مفيد مي دانند ، ممكن است آن را به اشتراك بگذارند كه اين مي تواند باعث افزايش دسترسي شما شود.

حتي اگر محتواي شما حول استفاده از ابزار شما باشد ، بايد آن را همراه با اثبات ارائه دهيد. به عبارت ديگر ، مي توانيد موارد استفاده را با ايجاد مطالعات موردي نشان دهيد. مطالعات موردي بايد عملي باشد و دقيقاً ذكر كند كه ابزار شما براي كمك به كاربران شما چه كاري انجام داده است.

مثال: MailChimp

MailChimp اين تاكتيك را كاملاً در وبلاگ خود اجرا مي كند. بسياري از پست هاي وبلاگ آنها مربوط به خود برند است. اما برخي از آنها براي هدايت خوانندگان با عناصر خاصي از ايميل ماركتينگ و اتوماسيون بازاريابي در نظر گرفته شده اند.

مي توانيد پست هاي وبلاگ مربوط به يك ويژگي جديد يا زندگي كاري را در MailChimp پيدا كنيد اما همچنين مي توانيد پست هاي وبلاگ را براي راهنمايي بازاريابان پيدا كنيد. به عنوان مثال ، تصوير زير يك پست وبلاگ در مورد مشاغل فصلي و نحوه استفاده آنها از بازاريابي از طريق ايميل را نشان مي دهد.

مثال: J.Crew

براي يادگيري نحوه بهينه سازي مطالب خود مي توانيد از وبلاگ J.Crew الهام بگيريد. اين مارك پست هاي مفيد وبلاگ را براي راهنمايي خوانندگان در مورد چگونگي انتخاب سبك هاي خاص يا نحوه سبك دادن به يكي از كالاهايي كه مي فروشند منتشر مي كند.

اين محصولات آنها را در متن قرار مي دهد و به مشتريان بالقوه ايده روشني از ارزش محصول مي دهد. اين مي تواند اشتياق را تحريك كند كه باعث شود مردم تمايل به خريد محصولات براي خود داشته باشند.

شماره 4: از مشتريان خود براي داشتن محتواي قابل اعتماد استفاده كنيد

روش موثر ديگر براي بهينه سازي محتواي شما براي فروش بيشتر ، درگير كردن مشتريان است. اين بدان معناست كه آنها را در ايجاد محتوا مشاركت دهيد و يا محتواي ايجاد شده توسط آنها را دوباره هدف گيري كنيد. اين مي تواند به طور موثر كار كند زيرا مردم بيش از اعتماد به محتواي مربوط به مشتريان شما اعتماد دارند.

ايده اين است كه مشتريان با استفاده از محصول شما يا بهره مندي از محصول شما به نمايش بگذارند. و با اين كار بايد بتوانيد اعتماد مخاطب خود را جلب كرده و در نهايت آنها را تبديل كنيد.

در واقع ، Olapic دريافت كه 56٪ از مصرف كنندگان پس از مشاهده درج شده در عكس مشتري ، احتمال خريد آن بيشتر است. اين عكس ها قابل استفاده مجدد بودند يا محصولات را به طور مثبت قرار مي دادند. همين مطالعه همچنين نشان داد كه از هر چهار مصرف كننده ، يك نفر پس از مشاهده محصول در محتواي توليد شده توسط كاربر ، خريداري كرده است.

هزاران روش وجود دارد كه مي توانيد از محتواي ايجاد شده توسط مشتريان خود استفاده كنيد. به عنوان مثال ، شما مي توانيد عكس هاي توليد شده توسط كاربر را از محصولات خود جمع آوري كرده و در صفحات مربوط به محصول نمايش دهيد.

مثال: دستبندهاي Pura Vida

اين دقيقاً همان كاري است كه دستبندهاي Pura Vida انجام مي دهند و آنها محصولاتي را كه توسط مشتريان ديگر در Instagram نمايش داده مي شوند به نمايش مي گذارند.

و البته ، مي توانيد از نظرات و توصيه هاي مشتريان نيز استفاده كنيد. شما مي توانيد برخي از بهترين بررسي ها را در صفحه مربوط به محصول يا خدمات مربوطه نمايش دهيد. يا مي توانيد يك صفحه توصيف جداگانه با مجموعه اي از توصيفات دلهره آور از مشتريان خود داشته باشيد.

افزودن مرورها و توصيفات به صفحه اصلي يا صفحات اصلي راهي عالي براي بهينه سازي محتواي خود براي ايجاد اعتماد و اعتبار است. وقتي مخاطبان شما به برند شما اعتماد مي كنند ، احتمال خريد آنها از شما بيشتر است.

مثال: HYPR

به عنوان مثال HYPR ، برخي از بهترين بررسي ها را از كاربران خود در پايين صفحه اصلي خود نشان مي دهد.

روش ديگر براي بهينه سازي محتواي خود با كمك مشتريان ، مصاحبه با آنها است. مي توانيد از آنها بخواهيد كه داستان موفقيت خود را با تيم تحريريه شما در ميان بگذارند. سپس تيم محتوايي را منتشر مي كند كه به روشني نشان مي دهد محصول يا خدمات شما چگونه به مشتريان شما كمك كرده است. شما مي توانيد اين محتوا را در قالب موارد موردي يا مصاحبه / قطعات به اشتراك بگذاريد.

مثال: Wrike

Wrike با ايجاد مطالعات موردي كه مزاياي خدمات آنها را اثبات مي كند ، در اجراي اين تاكتيك بسيار عالي عمل مي كند.

شماره 5: موارد ارائه

گاهي اوقات كمتر به خود محتوا مربوط مي شود اما بيشتر به نحوه ارائه محتوا مي پردازيم. اگر به درستي آن را ارائه ندهيد ، مي توانيد از يك محتواي كاملاً خوب نوشته شده و جذاب غافل شويد.
شما بايد محتواي خود را براي قابليت خوانايي بيشتر و ارائه كلي آن بهينه كرده و بازديدكنندگان را درگير خود كنيد. محتواي خوب ارائه شده همچنين مي تواند مخاطبان شما را به اشتراك گذاري كمك كند.

شما بايد محتواي خود را با پيروي از يك سلسله مراتب خاص ارائه دهيد. اين امر شامل راهنمايي بازديدكنندگان مي شود تا آنها عناصر خاصي را در سايت شما مشاهده كرده و در نهايت تبديل كنند.

به عبارت ديگر، شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه آنها از الگوي اسكن محتواي خاصي پيروي مي كنند كه منجر به تبديل مي شود. حتي عناصر صفحه فرود كه قبلاً ذكر شد از يك سلسله مراتب خاص پيروي مي كند.

شما بايد مهمترين عناصر سايت خود را برجسته كنيد. اين بيشتر عنوان و CTA خواهد بود. اين عنوان به طور واضح و واضح درباره محصول ، خدمات يا پيشنهاد شما صحبت خواهد كرد بنابراين مي خواهيد بازديدكنندگان روي آن تمركز كنند. و دكمه CTA بايد كاملاً برجسته باشد تا افراد بدانند كه اگر قصد تغيير كاربري را دارند دقيقاً چه كاري بايد انجام دهند.

از فضاي خالي استفاده كنيد تا متن و عناصر مختلف متمايز شوند. با اين كار صفحه شما خيلي شلوغ و آشفته نيست. و مي توانيد از اندازه ، رنگ و فاصله براي ايجاد تمركز بيشتر روي مهمترين قسمتهاي صفحه خود استفاده كنيد.

مثال: Ninja Outreach

به عنوان مثال سلسله مراتب را در صفحه اصلي Ninja Outreach بررسي كنيد. سه عنصر اصلي وجود دارد كه در اينجا برجسته مي شوند – عنوان ، فيلم نمايشي و دكمه CTA.

عنوان در بالا است ؛ به روشني و مختصر آنچه اين ابزار انجام مي دهد را توضيح مي دهد. اين نشان مي دهد كه آنها با توضيح كارهايي كه اين ابزار انجام مي دهد مي خواهند مخاطب را به خود جلب كنند. و برجسته بودن ويديوي آزمايشي نشان مي دهد كه آنها مي خواهند مشتريان بالقوه در مورد نحوه كار اين ابزار بيشتر بدانند. اين احتمالاً مي تواند علاقه و تمايل ايجاد كند.

دكمه CTA به رنگ سبز خودنمايي مي كند و بعد از فيلم نمايشي و متن كم برجسته مي آيد. اين نشان مي دهد كه اگرچه آنها مي خواهند مردم اين ابزار را امتحان كنند ، اما همچنين مي خواهند ابتدا در مورد آن بيشتر بدانند.

نتيجه گيري

اينها بهترين روش هايي است كه مي توانيد محتواي خود را بهينه كنيد تا باعث تبديل بهتر شود. همانطور كه مي بينيد ، تمركز فقط در يك مرحله از قيف بازاريابي نيست. شما بايد بتوانيد در هر مرحله از قيف محتواي خود را بهينه كنيد.

اين به شما كمك مي كند تا با ايجاد كيفيت و پرورش كيفيت منجر به تبديل افراد بيشتر و افزايش فروش شود.

براي بهينه سازي محتواي خود براي سرنخ هاي بهتر، به ايده يا راهنمايي بيشتري نياز داريد؟ با خيال راحت با من تماس بگيريد تا بتوانم به شما كمك كنم تا يك استراتژي محتواي موثر طراحي كنيد.


[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مهندسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]