5 بهانه برای انجام ندادن بازاریابی محتوا

شنبه 23 اسفند 1399
13:44
مهندس

بله، همه آنها را شنيده ايم. حتي بسياري از آنها را خودمان گفته ايم. اما حقيقت اين است كهبازاريابي محتوا براي ماندن در اينجاست. گوگل آن را دوست دارد. مردم آن را دوست دارند. بنابراين اگر مي خواهيد موفق باشيد، اين بهانه گيري را كنار بگذاريد و آن را انجام دهيد!

1. “من وقت ندارم.”

آهان آن شاه بلوط قديمي.

اين يكي است كه بيشتر از همه استفاده مي كنم. چطور مي توانم براي انجام اين كارهاي بازاريابي محتوا وقت پيدا كنم!

يك پاسخ بسيار ساده وجود دارد …

زمان گذاشتن.

ميدونم متاسفم. اي كاش مي توانستم يك ماشين جادويي به شما بدهم كه زمان را متوقف كند ، اما اگر من يك دستگاه داشتم ، احتمالاً مي خواستم آن را در جزاير كيمن بنوشم و كوكتل يا چيزهاي ديگري بنوشم.

بازاريابي محتوايي بايد بخشي جدايي ناپذير از استراتژي بازاريابي شما باشد. اين برند شما را مي سازد ، به جستجوگرها كمك مي كند و در بين مخاطبان شما اقتدار و اعتماد ايجاد مي كند. مزاياي آن بسيار بيشتر از زمان است.

اما من اين را مي گويم. در مورد بازاريابي محتواي خود هوشمند باشيد. اگر نمي توانيد از پس آنها بر آييد ، به هشت سايت مختلف رسانه اجتماعي بپيونديد. فقط دو يا سه تا داشته باشيد كه واقعاً خوب كار مي كنيد. و هدف ايجاد يك پست ويديويي / اينفوگرافيك / وبلاگ و غيره در فريم هاي زمان واقعي است. بنابراين اگر اين به معناي يك بار در هفته / دو هفته / ماه است ، پس همينطور خواهد بود. اما اطمينان حاصل كنيد كه آن را انجام مي دهيد.

2. “من نمي دانم در مورد چه چيزي بنويسم”

مطمئناً

شما در زمينه خود متخصص هستيد. خواه اين باشد باغباني ، بام سازي ، زيبايي مو و مو ، مديريت پول ، ريزه كاري ها ، جراحي هاي زيبايي ، شهرك هاي طلاق ، لباس زير يا ميمون هاي عنكبوتي ، شما بي نظير هستيد زيرا در مورد صنعت خود بيش از يك زن يا مرد متوسط ​​در آنجا اطلاعات داريد.

خوب اين به چه معنا است؟

اين بدان معني است كه شما بايد در مورد چيزي كه دوست داريد صحبت كنيد!

من عاشق نوشتن و بازاريابي محتوا هستم. اما غالباً ، وقتي من درمورد اين موضوع با دوستان / خانواده ام سر و صدا مي كنم ، آنها چشمهايشان را مي چرخانند و سرشان به ميز مي خورد.

اما آنلاين ، متفاوت است. مخاطبان شما همان چيزي را دنبال مي كنند كه به آن علاقه داريد. و شما بايد در مورد آن صحبت كنيد بدون اينكه كسي چرت بزند! چقدر حيرت انگيز است؟

3. “نوشتن من به اندازه كافي خوب نيست.”

مطالب فقط نوشتن نيست. كارهاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد انجام دهيد. مي توانيد در اين باره توييت بزنيد ، از فيس بوك استفاده كنيد ، فيلم بسازيد ، رقص تفسيري بپردازيد ، اينفوگرافي ايجاد كنيد و عكس بگيريد.

اگر همه چيز به نظر ترسناك است و شما فقط مي خواهيد به نوشتن پايبند باشيد ، به ياد داشته باشيد ، اكثر مردم دنبال محتواي عالي هستند – پاسخ به سوالات آنها ، سرگرمي ، چيزي براي خنديدن يا گريه كردن آنها يا هر دو.

آنها كار شما را با قلم قرمز انجام نمي دهند و به آن چربي بزرگ “F” مي دهند.

و بنابراين اگر اشتباه كنيد چه مي كنيد؟ و برخي از زخم هاي هوشمند در قسمت نظرات به شما مي گويند كه شما اشتباه را به اشتباه نوشتيد (* سرفه * داستان واقعي * سرفه *). سپس فقط بگوييد ، “احمقانه من!” و حركت كن

متوجه خواهيد شد كه با نوشتن ادامه مطلب با گذشت زمان بهبود مي يابد. من به همه توصيه مي كنم از Microsoft Word براي غلط املايي مفيد استفاده كنند. فقط به ياد داشته باشيد كه كلمه مناسب را انتخاب كنيد. به عنوان مثال: به طور قطع و با سركشي اغلب از طريق غلط گير املا اشتباه گرفته مي شوند!

همچنين مي توانيد از نرم افزاري مانند grammarly استفاده كنيد كه هجي و دستور زبان شما را بررسي مي كند.

4. “اگر مردم فقط خودشان اين كار را بكنند چه؟”

بنابراين بسياري از مشتريان اين حرف را به من مي زنند و من هميشه به همان مثال برمي گردم.

من اين بحث را چند سال پيش با خانمي داشتم كه اكنون صاحب يك نانوايي موفق است. من به او توصيه كردم كه فيلمهاي YouTube را در مورد نحوه ساخت و تزئين كيك انجام دهد. او مثل اينكه من يك احمق بودم به من نگاه كرد.

“اگر من به آنها بگويم كه چگونه اين كار را انجام دهند ، آيا آنها فقط از بين نمي روند و خودشان اين كار را مي كنند؟” او پرسيد.

و او حق داشت هميشه اين خطر وجود دارد كه برخي از مشتريان بالقوه شما از بين بروند و خودشان اين كار را انجام دهند. اما خطر بسيار ناچيز است.

فكر مي كنيد كسي بتواند آنچه را كه سالها و سالها براي يادگيري و ساخت آن صرف كرده ايد كپي كند؟ نه

آيا مردم وقت لازم را براي يادگيري آموخته هاي شما دارند؟ به طور كلي ، نه

بنابراين او اين كار را كرد و اين اجازه را به او داد تا به عنوان يك كيك فوق العاده سفارش دهنده به يك مقام تبديل شود و تجارت او از قوت به قوت ديگري رشد كند. او حتي كلاسهاي نانوايي را معرفي كرده است!

5. “من مي ترسم خودم را آنجا قرار دهم.”

حالا ، اين يكي كه مي توانم با آن همدردي كنم. قرار دادن خود در آنجا ترسناك است و هميشه اين احساس خنده آور وجود دارد كه مردم در مورد شما قضاوت خواهند كرد.

اما وقتي اين را مي گويم به من اعتماد كن ، من فقط تا به حال ديده ام كه يك پاسخ مثبت مثبت نسبت به افرادي كه خود را در آنجا قرار مي دهند ، اگر آنها اين كار را به روشي مفيد و جذاب انجام دهند.

مردم به طور كلي افراد خوبي هستند. بله ، اينترنت پر است از چند عجيب و غريب اما به راحتي قابل تشخيص و چشم پوشي است. اما اگر كسي با نظر شما مخالف باشد چه مي كنيد؟ پس عالي! اين بدان معناست كه آنچه شما انجام مي دهيد كار مي كند. شما در حال ايجاد مكالمه و بحث هستيد.

سخت ترين كار اين است كه اولين پست يا ويديوي وبلاگ باشيد. شما مي خواهيد كامل و شگفت انگيز باشد و همه فقط آن را دوست داشته باشند. خوب ، اين كار دوست داشتني خواهد بود اما به احتمال زياد تمام توجه مورد نظر شما را جلب نخواهد كرد. بازاريابي محتوا يك بازي آهسته است و با گذشت زمان بسيار پيشرفت خواهيد كرد. اما ترفند اين است كه ادامه دهيد ، اطمينان حاصل كنيد كه كار شما به بهترين شكل ممكن است اما بيش از حد فكر نكنيد. فقط چشمهايت را ببند دكمه ارسال يا بارگذاري را بزنيد و قسم مي خورم كه فقط چيزهاي خوب از آن خارج مي شوند.

هيچ كس با ترس بيش از حد به جايي نرسيده است. وب نبض



[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چرا تغيير ساختار URL براي سئو ضرر دارد؟

سه شنبه 23 دی 1399
14:46
مهندس
چرا تغيير ساختار URL براي سئو ضرر دارد؟

اين كه آيا مشتري SEO ما براي مهاجرت سايت برنامه ريزي مي كند ، يك طراحي مجدد ساده يا فقط به طور كلي به دنبال راه هايي براي بهبود عملكرد جستجوي ارگانيك خود است – يكي از زمينه هايي كه ما معمولاً از آن سال مي شويم ساختارهاي URL است.

چه چيزي URL مناسب براي سئو سايت را ايجاد مي كند؟ آيا URL هاي ما خيلي طولاني هستند؟ خيلي كوتاه؟ آيا بايد ساختار URL را كاملاً تغيير دهيم؟
آخرين مورد شايد رايج ترين سوالي است كه در رابطه با URL ها دريافت مي كنيم – همانطور كه كسب و كارها به يك وب سايت جديد با CMS براق جديد مي روند كه اغلب مي تواند منجر به تغيير گسترده در ساختار URL شود ، بدون اينكه مشتري حتي در مورد آن اطلاعاتي داشته باشد.

اما آيا تغيير ساختار URL تفاوتي واقعي در عملكرد ، ميزان بازديد شما و در نهايت درآمد و هدايتي دارد كه از طريق وب سايت خود دريافت مي كنيد؟

تأثير SEO در تغيير URL ها

پاسخ كوتاه بسيار بله است – هرگونه تغيير قابل توجه در URL ها و ساختارهاي URL در وب سايت شما مي تواند تأثير قابل توجهي بر ميزان ديد شما در Google داشته باشد و در نهايت بر ميزان بازديد شما تأثير بگذارد.

طبق تجربه ما ، در اكثر قريب به اتفاق موارد ، ساختار URL شما بايد كاملاً يكسان باقي بماند ، حتي اگر به سيستم جديدي براي سيستم باطن برويد ، تحت يك طراحي مجدد يا هر تغيير جزئي ديگري كه در وب سايت شما اتفاق مي افتد ، مي رويد.

بعداً در اين مقاله ، ما به موارد نادري خواهيم پرداخت كه ايده خوبي است كه تغيير ساختار URL را در نظر بگيريم – اما توصيه كلي ما اين است كه مگر اينكه واقعاً دليل خوبي براي تغيير داشته باشيد ، بايد به آنچه كه خود داريد پايبند باشيد دارند.

چرا؟

Google صفحات وب را به روشي كه بشر مي بيند نمي فهمد. موتورهاي جستجو در دهه گذشته مسيري طولاني را طي كرده اند و بدون شك آنها روزي پيشرفت خواهند كرد تا جايي كه قادر به انجام اين كار باشند ، اما در بيشتر موارد ، آنها هنوز الگوريتمي هستند كه نمي توانند آنچه را مي بينيم ببينند. به همين دليل سئو فني يك قسمت مهم در هر استراتژي سئو است.

بنابراين ، در نتيجه ، موتورهاي جستجو يكي از راه هاي شناسايي صفحات وب سايت شما و تفاوت آنها با يكديگر از URL هاي منحصر به فرد آنهاست. با تغيير اين موارد ، حتي به صورت جداگانه يا در صورت تغيير مسير 301 ، زمان لازم است (گاهي اوقات هفته ها يا ماه ها) Google دوباره آن صفحات را دوباره بكشد و شروع به درك رابطه بين URL قديمي و URL جديد كند.

تغيير مسيرهاي 301 مي توانند به شدت به اين روند كمك كنند ، و اگر در هنگام مهاجرت به درستي نقشه برداري شود ، مي توان از هرگونه كاهش ديد جلوگيري كرد. اما همانطور كه بسياري از متخصصان SEO و توسعه دهندگان وب به شما مي گويند – اين هميشه طبق برنامه نيست.

بنابراين چگونه مي توان فهميد كه “خوب” وقتي به URL براي سئو مي رسد به نظر مي رسد؟

بهترين روش جستجوگرها براي URL ها

به عنوان يك نقطه شروع – هيچ بهترين فرمت پذيرفته شده جهاني وجود ندارد كه همه وب سايت ها از نظر ساختار URL از آن پيروي كنند – Google بهترين دستورالعمل ها را ارائه داده است اما مي توان آنها را به طرق مختلف رعايت كرد.

مهمترين جنبه هايي كه بايد در نظر داشته باشيد اگر از ابتدا يك ساختار URL داريد يا ساختار فعلي خود را تعميرات اساسي انجام مي دهيد:

طول – URL بايد كوتاه و كاربر پسند باشد ، يعني تايپ آن آسان باشد. اگرچه موتورهاي جستجو پس از 1000 كاراكتر تجزيه و تحليل URL را متوقف مي كنند ، اما بهترين كار اين است كه URL هاي خود را به 115 كاراكتر محدود كنيد.

قابل خواندن توسط انسان – URL بايد به درستي محتواي صفحه را توصيف كند و حاوي كلمه كليدي تمركز باشد. قانون طلايي ما اين است كه شما بايد محتواي يك صفحه را به سادگي با مشاهده URL بدانيد

از پارامترها اجتناب كنيد – سعي كنيد از استفاده بيش از حد پارامترها در URL ها خودداري كنيد و به جاي آن ها URL هاي ساكن را انتخاب كنيد. اگر نيازي به استفاده از پارامترها داريد ، از ابزار Parameters URL در Search Console استفاده كنيد تا به Google بگوييد چگونه مي خواهيد پارامترهاي وب سايت را كنترل كنند.

خط فاصله روي زير خط – از خط فاصله بايد هميشه براي جدا كردن كلمات در URL استفاده شود زيرا موتورهاي جستجو قادر به تجزيه صحيح كاراكترها مانند زير خط نيستند.

وقتي نبايد ساختار URL را تغيير دهيد

تعدادي از موقعيت ها وجود دارد كه در آن ممكن است يك كسب و كار تغيير در ساختار URL را در نظر بگيرد – معمولاً اين مربوط به يك تغيير اساسي در وب سايت يا محصول / خدمات آنها است.

هنگام مرور مجدد يك سايت ، طراحي مجدد يا مهاجرت متداول ترين اين موارد است – و بسياري از مشاغل وسوسه مي شوند كه ساختار URL را در كنار مجموعه تغييرات ديگر تغيير دهند.

قطعاً نبايد URL هاي خود را تغيير دهيد ، اگر دليل اين كار صرفاً زيبايي شناختي است ، يا حتي سعي كنيد URL را با يك كلمه كليدي خاص بيشتر مرتبط كنيد.

به عنوان مثال ، يك شركت با ما كه در بخش بهبود خانه فعاليت مي كند در حال طراحي مجدد وب سايت خود است و مي خواهد يكي از URL هاي خود را از https://www.clientsite.co.uk/tradition-doors به ​​https: // www تغيير دهد. lientite.co.uk/classic-doors زيرا آنها اعتقاد داشتند كه اين براي برندشان مناسب تر است.

جداي از اين واقعيت كه افراد بيشتري به دنبال “درهاي سنتي” مي گردند تا “درهاي كلاسيك” كه به فرايندي منجر مي شود كه گوگل مجبور به جستجوي مجدد و درك محتواي آن صفحه باشد. اين را به دهها تغيير مشابه اعمال كنيد كه مي خواستند در هنگام بازطراحي ايجاد كنند و اين مي تواند منجر به افت شديد رتبه شود ، زيرا اينها صفحات اصلي محصول بودند كه داراي سطح ديد مناسب و پيوندهايي به سمت آنها بودند.

بازيابي اين حالت بالقوه مي توانست ماه ها به طول انجامد ، حتي اگر 301 تغيير مسير به درستي تنظيم شده باشد. ديد كمتر ، بازديد كمتر و در نهايت درآمد كمتر براي تجارت.

خوشبختانه ، به همين مناسبت ، اين شركت با ساختار URL اصلي خود منطقي و گير افتاد.

نكته اصلي اين است – مگر اينكه دليل خيلي خوبي براي تغيير ساختار URL خود داشته باشيد ، پس اين كار را نكنيد.

وقتي بايد ساختار URL را تغيير دهيد

موارد مختلفي وجود دارد كه تغيير ساختار URL شما در نهايت به نفع عملكرد SEO شما خواهد بود.

يكي از رايج ترين دلايل انجام اين كار اين است كه ساختار فعلي سايت شما از URL هايي كه به صورت پويا ايجاد شده است استفاده مي كند و هيچ ايده اي براي كاربر يا Google در مورد محتواي موجود در آن صفحه نمي دهد.

تجارت ديگري كه ما قبلاً با آن كار مي كرديم داراي شرايطي بود كه تمام صفحات آنها داراي URL به تأثير https://www.clientsite.com/Default.aspx؟catid=10279 بود.

هر URL در اين سايت از همان ساختار برخوردار است – هيچ نشانه اي در مورد آنچه كاربر در آن صفحه پيدا مي كند وجود ندارد.

بنابراين ، در آن شرايط ، ما توصيه كرديم (به ويژه كه كل ساختار سايت به هر حال مورد بازنگري قرار گيرد) كه آنها به يك ساختار منطقي تر و قابل خواندن توسط انسان منتقل شوند.

آنها از قبل سطح مناسبي از ديد را ايجاد كرده بودند ، و در حالي كه در ابتدا درد كوتاه مدت وجود داشت ، در نهايت اين حركت نتيجه داد:
اشتباهات رايج در ساختار URL
برخي موارد وجود دارد كه بايد هنگام ايجاد يا تغيير ساختار URL خود از آنها اجتناب كنيد ، و در اينجا چند مورد از بزرگترين اشتباهاتي را كه مديران وب مرتكب مي شوند آورده شده است.

تغيير URL بدون 301 تغيير مسير

اگر مطالب بالا را بخوانيد و تصميم بگيريد كه تغيير URL 100٪ همان كاري است كه بايد براي وب سايت خود انجام دهيد ، بنابراين نمي توانيم اهميت هدايت صحيح 301 صفحه هاي قديمي را به صفحات جديد به اندازه كافي تأكيد كنيم. اگر اين كار را نكنيد ، رتبه بندي شما پايين مي آيد.

HTTP در مقابل HTTPS و WWW در مقابل غير WWW

مشكلي كه بسياري از وب سايت ها با آن روبرو هستند عدم هدايت صحيح همه انواع سايت به يك مسئله منفرد است. در بعضي موارد ، سايت ها مي توانند هم نسخه HTTP و HTTP و هم نسخه WWW و غير WWW داشته باشند. اين 4 نسخه مختلف از يك سايت است كه Google آنها را به عنوان سايت هاي جداگانه مي بيند:

http://www.clientsite.co.uk

http://clientsite.co.uk

https://www.clientsite.co.uk

https://clientsite.co.uk

شما بايد نسخه اصلي سايت خود را انتخاب كنيد و 301 همه ديگران را به آن هدايت كنيد. اگر هر دو نسخه سايت زنده باشند ، ممكن است محتواي تكراري داشته باشيد كه بر سئو سايت شما تأثير بگذارد!

كمبود كلمات كليدي

هر بحثي دو طرف دارد و در اين مورد ، كساني هستند كه فكر مي كنند استفاده از كلمات كليدي در URL ها فوايد خود را دارد ، و كساني هستند كه اين كار را نمي كنند. اما به اين شكل فكر كنيد ، هر بار كه صفحه اي را در دامنه خود راه اندازي مي كنيد مي خواهيد هدف آن باشد. اين يك هدف معامله اي يا اطلاعاتي است ، دليل وجود محتواي شما بايد روشن باشد.

شما مي خواهيد صفحات شما توسط افراد مناسب (و خزنده ها) كشف شود ، بنابراين به همين دليل است كه بايد برخي از تحقيقات كلمات كليدي را در آن بگنجانيد و يك اصطلاح مربوطه را در URL بگنجانيد كه به طور دقيق آنچه در مورد صفحه است را توصيف كند.

نتيجه

ساختار URL وب سايت شما فوق العاده مهم است ، بنابراين از آن غفلت نكنيد – به هر حال ، شما واقعاً فقط يك فرصت داريد كه آن را به درستي تنظيم كنيد. هنگامي كه به درستي ساختار را درست كرديد ، فقط بهترين روش هايي را كه در بالا توصيه كرديم دنبال كنيد و به طول فكر كنيد ، از پر كردن كلمات كليدي خودداري كنيد و از استفاده از پارامترهاي بيش از حد خودداري كنيد

اگر احساس مي كنيد تغيير ساختار URL حركت مناسبي براي كسب و كار شما است يا اطلاعات بيشتري در مورد استراتژي SEO براي كسب و كار خود مي خواهيد ، امروز با تيم متخصص سئو وب نبض در تماس باشيد


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نحوه استفاده از افزونه Yoast

يکشنبه 7 دی 1399
19:43
مهندس
نحوه استفاده از افزونه Yoast

سئو كاران در زمينه بهينه سازي موتور جستجو چالش هاي منحصر به فردي دارند. وقتي سئو كاران هر روز چندين مقاله يا پست وبلاگ ارسال مي كنند ، رويكرد يك و انجام شده به SEO كار نمي كند. در اين موارد ، پلاگين Yoast ابزاري مفيد براي بهينه سازي صفحه وب است.

اگرچه افزونه Yoast اغلب بدون زحمت توصيف مي شود ، اما اين توصيف كاملاً دقيق نيست. براي اينكه بيشترين بهره را از Yoast ببريد ، سئو كاران نياز به كارهايي بيش از نصب افزونه دارند. آنها بايد در واقع پلاگين را پيكربندي كرده و تنظيمات را بر اساس اهداف و معيارهاي ارزش خود تنظيم كنند.

انتخاب تنظيمات و تنظيمات افزونه مناسب براي سئو كاران كه با Yoast و به طور كلي سئو آشنايي ندارند ، طاقت فرسا به نظر مي رسد. خوشبختانه ، Yoast در طراحي افزونه SEO WordPress خود به روشي كه همه بتوانند از آن استفاده كنند ، كار بسيار خوبي انجام داده است. وقتي تلاش مي كنند ، سئو كاران با استخدام يك مشاور حرفه اي سئو نتايج مشابهي را با افزونه Yoast به دست مي آورند.

در اين آموزش نحوه استفاده از افزونه Yoast براي ايجاد بازديد بيشتر در وب سايت را توضيح خواهيم داد. و از آنجا كه اين يك راهنما براي سئو كاران است ، ما نكات كليدي را كه سئو كاران با وبلاگ ، وب سايت هاي خبري محلي و مجلات آنلاين بايد از طريق پلاگين Yoast’s SEO به آنها توجه ويژه داشته باشند ، برجسته خواهيم كرد.

بياييد شروع كنيم.

نصب پلاگين Yoast

در اين بخش ، نحوه نصب افزونه Yoast در وب سايت وردپرس را توضيح خواهيم داد.

قبل از شروع استفاده از Yoast در وب سايت وردپرس خود ، بايد پلاگين را نصب كنيد. براي بارگيري افزونه Yoast SEO Premium و بارگيري يك فايل zip در رايانه خود به وب سايت Yoast مراجعه كنيد.

با بارگيري پلاگين Yoast premium ، به وب سايت وردپرس خود برگرديد و روي داشبورد كليك كنيد. روي “پلاگين ها” كليك كنيد و “افزودن جديد” را انتخاب كنيد. پلاگين Yoast را بارگذاري كنيد و با حوصله بنشينيد تا وقتي در وب سايت شما نصب مي شود. (اين روند ممكن است مدتي طول بكشد.)

پس از نصب افزونه ، بايد آن را فعال كنيد. همچنين ممكن است لازم باشد اشتراك خود را به افزونه فعال شده متصل كنيد ، اين بستگي به اين دارد كه آيا از نسخه رايگان در حال ارتقا هستيد يا Yoast را براي اولين بار نصب مي كنيد.

پيكربندي پلاگين Yoast

در اين بخش ، شما مي آموزيد كه چگونه پلاگين Yoast خود را با استفاده از جادوگر پيكربندي SEO پيكربندي كنيد.

براي اطمينان از انتخاب تنظيمات مناسب براي وب سايت وردپرس خود ، از جادوگر پيكربندي Yoast SEO استفاده كنيد. جادوگر پيكربندي از شما س seriesالاتي درباره راه اندازي ، ساختار ، محتوا و نمايه هاي اجتماعي وب سايت شما مي پرسد. براساس پاسخهاي شما ، Yoast تنظيماتي را كه به شما كمك مي كند در موتورهاي جستجو ايجاد كنيد ، انتخاب مي كند.

جادوگر پيكربندي SEO

پاسخ به برخي از سالات آسان است – به عنوان مثال ، “چه نوع وب سايتي داريد؟” و “چند نفر در سايت شما محتوا منتشر مي كنند؟” س questionsالات ديگري كه توسط جادوگر پيكربندي Yoast SEO پرسيده مي شود كمي بيشتر زمان مي برد.

هنگام رفتن به جادوگر پيكربندي Yoast SEO ، آماده باشيد تا به اين س questionsالات پاسخ دهيد:

آيا وب سايت شما در دست ساخت است يا از قبل فعال است؟ پاسخ به اين س willال تعيين مي كند كه آيا وب سايت شما آماده فهرست گذاري در موتورهاي جستجوي بزرگ مانند Google و Bing است.
چه نوع وب سايتي داريد؟ پاسخ ها در اينجا مي تواند از يك وبلاگ گرفته تا يك فروشگاه آنلاين يا حتي يك نمونه كار حرفه اي باشد. اگر وب سايت شما در هيچ يك از دسته هاي تعريف شده نمي گنجد ، “چيز ديگري” را انتخاب كنيد.
آيا وب سايت شما نماينده يك شخص يا شركت است؟ پاسخ اين س inال در فراداده هاي وب سايت شما درج خواهد شد.
كدام نوع محتوا را مي خواهيد در نتايج جستجو نشان دهيد؟ آيا مي خواهيد “پست ها” در نتايج جستجو نشان داده شوند؟ در مورد “صفحات” چطور؟ وقتي به اين س answerال پاسخ مي دهيد ، Yoast تمام كارها را انجام مي دهد تا اطمينان حاصل شود كه انواع درست محتوا نمايه مي شوند.
از كدام كانال هاي اجتماعي استفاده مي كنيد؟ پيوندهاي مربوط به پروفايل هاي اجتماعي خود را در كانال هاي مختلف از جمله Facebook ، Twitter ، Instagram و LinkedIn قرار دهيد.
آيا وب سايت شما چندين نويسنده دارد؟ اگر همه مطالب را در وب سايت خود بنويسيد ، مي خواهيد آن را در صفحه نويسنده وردپرس خود تعريف كنيد. انجام اين كار از نمايه سازي محتواي تكراري جلوگيري مي كند ، كه منع بزرگي در Google است.
آيا مي خواهيد Yoast از كنسول جستجوي Google اطلاعاتي را دريافت كند؟ اتصال Yoast به كنسول جستجوي Google خود باعث مي شود راحت تر بتوانيد خطاهاي صفحه را زير نظر بگيريد.
علاوه بر طرح اين سوالات اساسي ، Yoast SEO Configuration Wizard همچنين شما را در روند بهينه سازي عنوان صفحه راهنمايي مي كند. فراتر از الگوي عنوان صفحه پيش فرض ، مي خواهيد يك نام كوتاه مختصر اضافه كنيد تا به افراد كمك كند صفحات شما را در نتايج موتور جستجو تشخيص دهند.

اختصاص دادن زمان براي پاسخگويي دقيق به تمام سوالات موجود در جادوگر پيكربندي SEO در طولاني مدت به درد شما مي خورد ، بنابراين مطمئن شويد كه در اين مرحله عجله نكنيد.

تمركز بر كلمات كليدي و بهينه سازي محتوا

در اين بخش ، ما در مورد گوشت واقعي افزونه Yoast SEO با جزئياتي درباره نحوه انتخاب كلمه كليدي تمركز و نوشتن توضيحات متاي مورد علاقه بازديدكنندگان وب سايت ، تحقيق خواهيم كرد.

Yoast تجزيه و تحليل SEO را در مورد محتواي هر صفحه وب سايت شما انجام مي دهد. اگرچه نتايج اين تجزيه و تحليل را مي توان به سرعت در سمت راست صفحه در داشبورد وردپرس مشاهده كرد ، براي مشاهده جزئيات بيشتر بهينه سازي صفحه خود ، بايد به پايين اسكرول كنيد.

Yoast از كجا اطلاعات لازم براي امتيازدهي صفحات شما را مي گيرد؟ برخي از اطلاعات از خود محتوا ناشي مي شود ، اما مهمتر اين است كه شما جزئيات مناسب را در جعبه متا وارد كنيد. آنچه شامل اين مي شود.

كليد واژه تمركز

ما چندين برگه براي عبور داريم ، اما قبل از انجام اين كار ، شروع مي كنيم با تايپ كردن كلمه كليدي تمركز كه مي خواهيد صفحه را براي آن بهينه كنيد. به عنوان مثال ، در يك پست وبلاگ با عنوان “ويرايشگر عضويت چيست؟” ، كلمه كليدي تمركز “ويرايشگر عضويت” خواهد بود.
اگر قبلاً از اين كلمه كليدي تمركز استفاده كرده ايد ، كه در هنگام بهينه سازي جستجو منفي است ، Yoast به شما اطلاع مي دهد.

در زير كلمه كليدي تمركز فضايي براي قرار دادن كلمات مترادف كلمات كليدي وجود دارد. نيازي نيست كه هر بار از اين جعبه استفاده كنيد ، اما بهتر است در صورت وجود هر كلمه كليدي تمركز ، چند مترادف براي آن وارد كنيد.

عنوان صفحه

مستقيماً بالاي فضايي كه كلمه كليدي تمركز را وارد كرده ايد ، محلي براي ويرايش “قطعه ها” است. اين مكاني است كه پيش نمايشي از عنوان صفحه را مشاهده خواهيد كرد كه هنگام نمايش پست در نتايج جستجو ، در سطر اول نشان داده مي شود. اگر اين عنوان صفحه توليد شده به صورت خودكار براي كلمات كليدي بهينه نشده است ، بايد اكنون آن را به صورت دستي تنظيم كنيد.

توضيحات متا

توضيحات متا يك برچسب HTML است. توضيحات متا به اين منظور انجام مي شود كه افراد بتوانند روي پيوند موتورهاي جستجو كليك كنند.

نوشتن توضيحات متاي خود با كلمه كليدي تمركز ، درك مطالب مقاله شما را براي افرادي كه به صورت آنلاين جستجو مي كنند آسان مي كند. ايجاد كامل توصيف متا هم يك هنر است و هم يك علم. توضيحات متا بايد به گونه اي باشد كه باعث شود افراد بخواهند براي كسب اطلاعات بيشتر روي پيوند كليك كنند.

بهترين توصيفات متا داراي مشخصات زير است:

زير 156 كاراكتر
كلمه كليدي تمركز را وارد كنيد
با صداي فعال نوشته شده است
نوشته شده با يك فراخوان براي عمل
محتوا را مطابقت دهيد
بررسي كنيد كه عنوان ، URL و توضيحات متا با در نظر گرفتن كلمه كليدي تمركز بهينه شده اند. هنگامي كه يك كلمه كليدي و متا توضيحات قوي در محل قرار گرفتيد ، پلاگين Yoast به محتواي شما امتياز مي دهد.

تصاوير با متن ALT

پلاگين Yoast متن ALT را در هر تصويري كه در صفحه شماست رديابي مي كند. براي به حداكثر رساندن رتبه بندي موتور جستجو ، مطمئن شويد كه كلمه كليدي تمركز را در نزديكي ابتداي متن ALT بر روي هر تصويري كه در صفحه ظاهر مي شود ، قرار دهيد.

محتواي سنگ بناي اصلي

Yoast شما را تشويق مي كند كه صفحات عنوان اصلي را به عنوان “محتواي سنگ بناي” علامت گذاري كنيد. بهينه سازي صفحه اصلي براي يك موضوع يا كلمه كليدي خاص نياز به چند مرحله اضافي دارد ، اما انجام آن براي يك تازه كار به اندازه كافي آسان است.

محتواي سنگ بناي اصلي بايد براي رقابتي ترين كلمات كليدي بهينه شود. محتواي سنگ بناي همچنين بايد با پيوندهاي داخلي زيادي طراحي شود ، زيرا موتورهاي جستجو محتواي داراي بيشترين پيوند را به عنوان مهمترين محتواي سايت مشاهده مي كنند.

تحليل سئو
اكنون كه كلمه كليدي تمركز را انتخاب كرده ايد ، متاي توصيفي فريبنده اي نوشتيد و صفحه خود را به عنوان محتواي سنگ بناي اصلي علامت گذاري كرديد ، در صورت استفاده ، وقت آن است كه ببينيد Yoast درباره محتواي صفحه شما چه نظري دارد

براي ديدن نتايج تجزيه و تحليل محتواي Yoast ، مجدداً به كادر Analysis مراجعه كنيد. چند مورد از ده ها عاملي كه افزونه Yoast در تحليل خود دارد:

داشتن كلمه كليدي focus در عنوان SEO
داشتن كلمه كليدي تمركز استفاده شده در توضيحات متا SEO
داشتن كلمه كليدي تمركز در URL
داشتن كلمه كليدي تمركز در 10٪ اول مطالب
داشتن كلمه كليدي تمركز در محتوا
حداقل 600 كلمه مطلب است
سئو پيشرفته
خوشبختانه ، پلاگين Yoast در عناصر اساسي SEO متوقف نمي شود. كاربران پيشرفته با مشاهده عناصر دقيق تر SEO مناسب مي توانند از اصول فراتر روند.

نمونه هايي از عواملي كه Yoast در اين بخش ارزيابي مي كند عبارتند از:

طول URL
تمركز كليد واژه در زيرعنوان ها
كلمه كليدي را در ويژگي هاي تصوير متمركز كنيد
پيوند به منابع خارجي
تراكم كلمه كليدي
آيا قبلاً از كلمه كليدي تمركز استفاده شده است يا خير
Yoast اين فاكتورها را بر اساس ميزان تكميل آنها ليست مي كند. در زير عنوان ، ليستي از “مشكلات” ، “بهبودها” ، “ملاحظات” و “نتايج خوب” را مشاهده خواهيد كرد. هدف در اينجا مشخصاً بدست آوردن هرچه بيشتر “نتايج خوب” است. گرچه ما مي خواهيم در ليست “مشكلات” هيچ چيزي ذكر نشده باشد ، اما اين براي سئو كاراني كه در حال توليد محتواي داراي ارزش خبري هستند هميشه واقعي نيست. با اين وجود ، اگر بيش از يك يا دو موضوع را در ليست مشاهده كرديد ، بهتر است قبل از انتشار محتوا ، براي حل اين مشكلات تلاش كنيد.

خوانايي

موتورهاي جستجو هوشمندتر مي شوند و آنها محتوا را بر اساس خوانايي ارزيابي مي كنند. در اينجا موتورهاي جستجو به دنبال آن هستند.

موتورهاي جستجو علاقه مند به نثرهاي ناز نيستند. Yoast مي فهمد موتورهاي جستجو مانند Google و Bing در محتوايي كه تبليغ مي كنند به دنبال چه چيزي هستند و از اندازه گيري هاي خوانايي محتوا براي كمك به سئو كاران در درك چگونگي گردآوري مقالات وب دوستانه و پست هاي وبلاگ استفاده مي كند.

نمرات خوانايي محتوا معيارهاي زير را در نظر مي گيرد:

نمره خوانايي فلش
استفاده از افزونه فهرست مطالب
طول پاراگراف ها
خواه محتوا حاوي تصاوير باشد يا فيلم
تمركز بر كلمات كليدي مورد استفاده در ابتداي عنوان SEO
عنوان حاوي “كلمات قدرت”
تعدادي سو what تفاهم وجود دارد كه براي دستيابي به يك نمره خوانايي خوب چه كاري لازم است. Yoast در وبلاگ خود شركت به آنها پرداخته است ، كه مي توانيد در اينجا بخوانيد.

مهمترين اساسي كه بايد بخاطر بسپاريم اين است كه گوگل معتقد است كه محتواي با كيفيت باعث بهبود تجربه كاربر مي شود. روزهايي كه پر كردن كلمات كليدي به ارتقا رتبه بندي موتورهاي جستجو كمك مي كند از بين رفته اند. Google تشخيص مي دهد كه يك كلمه كليدي خاص به طور مكرر در يك مقاله ذكر شده است ، و در نتيجه رتبه بندي آن محتوا را كاهش مي دهد. علاوه بر اين ، Google اكنون مترادف ها را تشخيص مي دهد.

اگر محتواي شما به گونه اي جمع شود كه خوانندگان بتوانند به سرعت اسكن و پردازش كنند ، به نمره خوانايي بالايي دست پيدا مي كند. در غير اين صورت ، ممكن است بخواهيد در محتوا تجديد نظر كرده و جملات كوتاه تري را بنويسيد كه درك آنها آسان تر باشد.

Yoast براي رسانه هاي اجتماعي

اين بخش به شما كمك مي كند نحوه استفاده از Yoast را براي دستيابي به كنترل بيشتر بر نحوه مشاهده محتواي شما در رسانه هاي اجتماعي به شما كمك كند.

افزونه Yoast در درجه اول براي جستجوگرها است ، اما برگه Social جايي است كه شما براي پيكربندي نحوه نمايش محتواي خود در هنگام به اشتراك گذاري در سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي مانند فيس بوك و توييتر به آن مي رويد.

Yoast به سئو كاران كنترل كاملي بر عنوان ، توضيحات و تصاوير مي دهد كه وقتي خوانندگان مقالات خود را در صفحات رسانه هاي اجتماعي خود به اشتراك مي گذارند ، به طور خودكار ظاهر مي شود. اگر اشتراك اجتماعي براي انتشار شما مهم است ، هر وقت محتواي جديدي منتشر مي كنيد نبايد از اين ويژگي در افزونه Yoast غافل شويد.

اگر اين ويژگي را پيكربندي كرده ايد ، اما فراموش كرده ايد كه اطلاعات مربوط به يك پست خاص را به صورت دستي پيكربندي كنيد ، نگران نباشيد. Yoast به صورت خودكار عنوان ، توضيحات و تصاوير را براي مقالات بر اساس عنوان SEO و تصوير برجسته توليد مي كند.

اگرچه Yoast ده ها ويژگي پيشرفته دارد ، اما بيشتر سئو كاران براي شروع پيشرفت عمده در چگونگي رتبه بندي مقالاتشان در Google و Bing ، نيازي به فراتر از اصول اوليه ندارند.


[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طراحی سایت شرکتی در تهران

سه شنبه 25 آذر 1399
16:12
مهندس

طراحي سايت شركتي در تهران بايد هدفمند باشد و اگر هدف شما از طراحي سايت شركتي وارد شدن به عرصه رقابت با ساير وب سايت ها مي باشد بايد بدانيد كه طراحي سايت شركتي در كنار رقيبانتان كه در حوزه كاري شما فعاليت مي كنند كار بسيار دشواري مي باشد و لازمه آن داشتن مهارت و تخصص كافي در زمينه طراحي سايت مي باشد. اين را بدانيد كه طراحي سايت شركتي در تهران به شكلي تخصصي لازمه رشد و موفقيت كاري شما مي باشد.

در پروژه هاي طراحي سايت شركتي در تهران لازم است كه ، سايت شما براي جذب مخاطب در ظاهر نماي زيبايي داشته باشد و همچنين گرافيك طراحي سايت شركتي در تهران نيز بايد مطابق سليقه شما ديزاين شده باشد.

همچنين در طراحي سايت شركتي در تهران،اصول اوليه افزايش رتبه سايت و سئو آن بر اساس نوع فعاليت و كسب و كار شما به شكلي كابر پسند براي شما عزيزان پياده سازي مي‌شود. همچنين شما با انتخاب طراحي سايت شركتي در تهران و راه اندازي يك وب سايت اختصاصي قابليت رشد و توسعه خيلي بيشتري پيدا مي كند.‎

لازم است بگوييم كه پروژه هاي طراحي سايت شركتي در تهران كه به شما عزيزان توسط مجموعهنبض نت ارائه مي شود به شكل كلي به صورت كاملا حرفه اي و تخصصي مي باشد و همچنين مطابق با نياز وسليقه شما عزيزان مي باشد و نيز كاملا متناسب با حوزه كاري شما خواهد بود.

شما عزيزان نيز مي توانيد از طريق طراحي سايت شركتي در تهران به سود آوري و رشد روز افزوني در حوزه كاري دست پيدا كنيد و نيز از رقيبان خود پيشي بگيريد.

بايد به شما بگوييم كه حتما قبل از اقدام به طراحي سايت شركتي در تهران، در ابتدا بايد حتما نسبت به شركت و مجموعه مد نظرتان خودتان آگاهي و اطلاعات لازم را كسب نماييد و در نهايت نسبت به رزومه ، سابقه كاري و ساير موارد اطلاعات كافي را درباره آن ها كسب نماييد و همچنين بايد درباره كاركنان و مهندسين شركت طراحي سايت نيز اطلاعاتي را كسب نماييد زيرا كه رزومه كاري كارمندان و مهندسين طراحي سايت شركت مدنظرتان از همه مهم تر است چون قرار است پروژه ي طراحي سايت شما را آن ها طراحي و پياده سازي نمايند.

ما در مجموعه طراحي سايت نبض نت اين ضمانت را به شما خوبان مي دهيم تا شما را در اين مسير همراهي و پشتياني نماييم ،پس شما مي توانيد همين حالا با ما تماس بگيريد و اقدام به طراحي سايت شركتي نماييد.

طراحي سايت شركتي در تهران و رسيدن به صفحه اول گوگل

با توجه به آخرين تحقيقاتي كه در فضاي مجازي انجام شده است حدود سه چهارم از بازديدكنندگان صفحات مجازي در گوگل، به هيچ وجه به دنبال جست و جوكردن عناوين مد نظر خود در صفحات بعدي گوگل نيستند.

بيشترين ميزان تعداد كليك بر روي رتبه اول جست و جو در گوگل مي باشد و در مقايسه با رتبه هاي بقيه نتايج، لينك يك از ميزان بازديد بالاتري برخوردار است.

ما مي توانيم متوجه بشويم كه چرا بايد وب سايتمان در صفحه اول گوگل قرار بگيرد همچنين مي توانيم با طراحي سايت شركتي در تهران در صفحه نخست گوگل ظاهر شويم.

رسيدن به رتبه يك نتايج جست و جوي گوگل مي تواند در نهايت موجب رونق خوب كسب و كار شما خوبان شود.

در مجموعه مهندسي نبض نت، پس از پياده سازي و طراحي وبسايت شركتي در تهران، با بررسي دقيق كسب و كار شما و خدماتي كه ارائه مي دهيد بهترين كلمات كليدي را انتخاب خواهد كرد تا با حضور در صفحه اول گوگل بتوانيد بيشترين بازدهي را از وب سايتتان داشته باشيد.

بعد از آناليز و بررسي و انتخاب كلمات كليدي هزينه ها و زمان لازم را براي شما مشخص مي كنيم و سه بسته پيشنهادي سئو به شما ارائه خواهيم داد تا با توجه به بودجه خود و بدون دغدغه انتخاب نماييد و در مسير رشد و كسب موفقيت قدم برداريد.

در آخر هر ماه نيز گزارشي از و سئو شما عزيزان انجام شده است و همچنين پيشرفت هايي كه انجام شده براي شما ارسال خواهد شد تا خيال شما بابت سئو شركتي در تهران و رسيدن به صفحه اول گوگل آسوده شود.

براي شروع كار شما عزيزان بايد براي رسيدن به موفقيت و افزايش درآمدتان به صورت تضميني عمل نماييد.

براي دريافت مشاوره و سفارش طراحي سايت همين حالا با مار در نبض نت تماس بگيريد ما منتظر شنيدن صداي گرم شما تهراني هاي عزيز هستيم.09126718151

طراحي سايت شركتي در تهران و نكات بسيار مهم در آن

طراحي سايت شركتي در تهران اي كه انجام مي دهيد بايد هماهنگ با نياز كاربران شما صورت بپذيرد و همچنين بايد داراي يك زير ساخت درست با آن چه كه از طراحي سايت شركتي در تهران نياز داريد انجام و پياده سازي شود.

ويژگي هاي طراحي سايت شركتي در تهران را به طور خلاصه مي توانيم به اين شكل بررسي كنيم:

  • ساخت فرم هاي اختصاصي در طراحي سايت شركتي در تهران (بررسي امكان پياده سازي و ساخت فرم‌هاي اختصاصي برحسب نياز و خواسته كاربران و مشتريان بايد ايجاد ، پياده سازي و اجرا شوند كه اين فرم‌‌ها شامل فرم استخدام، پذيرش نمايندگي و غيره مي باشند.)
  • اشتراك گذاري ويدئو در طراحي سايت شركتي در تهران (امكان ايجاد ويدئو به منظور معرفي محصول كسب و كار شما يا خدمات رساني تان به مشتريان خواهد بود. اين امكاني را مي‌توانيم در سايت هاي شركتي در تهران قرار دهيم تا به راحتي هر چه تمام تر برند كسب و كار و محصول مان در فضاي طراحي سايت شركتي در تهران را به ديد بازديدكنندگان و مشتريان نمايش دهيم.)
  • روان شناسي رنگ ها و جذابيت ديداري يا گرافيكي در طراحي سايت شركتي در تهران(براي استفاده از رنگ‌ها در فضاي مجازي و در زمينه طراحي سايت شركتي در تهران ، نيازمند دانش و علم روانشناسي رنگ‌ها هستيم به طريقي كه هررنگي كه براي هر جزئي استفاده مي شود بايد كاملا هماهنگ با نياز مخاطبان ظاهري سايت باشد. تمام اين روش‌ها و ترفند ها كه ايجاد و در نهايت پياده سازي مي‌شود براي جذب مخاطبمان مي باشد، تا از اين طريق ما بتوانيم يك برند مورد اعتماد و مورد پسند را در ذهن مخاطبمان ثبت كنيم.

در طراحي سايت شركتي در تهران ، بايد رنگ بندي مناسبي در طراحي سايت استفاده كنيم و به همين دليل بايد هارموني دقيقي بين المان هاي مختلفي مانند لوگوي سازمان و رنگ قسمت هاي مختلف برقرار كنيم و نيز انداره فونت بايد مناسب با محتوا باشد.)

در زمينه طراحي سايت شركتي در تهران ،دست يابي به بازار گسترده‌تر مخاطبان و مشتريان از طريق موتور جستجوگر مانند گوگل، صاحبان مشاغل مي توانند نمايي كلي از تمامي محصولات و خدمات ارائه شونده خود به كاربران نمايش دهند.
همچنين براي طراحي سايت شركتي در تهران مي توانيد بهترين توصيفات از كل محصول خود را به تمامي مشتريان و كابران عرضه كنيد تا متوجه تمامي خدمات شما شوند.
و نيز با استفاده از قابليت‌هاي موتور جستجو ي گوگل مانند گوگل مپ، مشتريان مي توانند به راحتي وآساني مقياس جغرافيايي و چگونگي دسترسي به شركتتان را در تهران به بهترين شكل ممكن پيدا كنند، به همين سبب ايجاد و طراحي سايت شركتي در تهران باعث رشد و موفقيت شما در طولاني مدت خواهد شد.

https://nabznet.com


[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه می توانم سریع طراحی وب را بیاموزم؟

سه شنبه 27 آبان 1399
10:27
مهندس

بهترین ها را مطالعه کنید

از اشتباهات بیاموزید

تا می توانید تمرین کنید

جهش در طراحی سایت می تواند دلهره آور باشد. چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد ، و شاید شما ندانید که از کجا شروع کنید.

طراحی مانند برنامه نویسی پیش رو نیست. در واقع یک مسیر یادگیری خطی وجود ندارد که بتوانید طی کنید. در عوض ، شما باید چیزهای مختلفی را امتحان کنید ، بیاموزید که چگونه طرح ها / الگوها را دوباره ایجاد کنید و از این دانش برای ایجاد رابط های جدید استفاده کنید.



می خواهم نکاتی را برای کمک به تازه واردان در بهبود مهارت های طراحی وب در اسرع وقت به اشتراک بگذارم. مرحله واضح تمرین زیاد است. اما دقیقاً برای تمرین چه چیزی لازم دارید؟ هیچ پاسخ درست و واحدی وجود ندارد اما امیدوارم نکات شروع خوبی را روشن کنم.

از بهترین ها مطالعه کنید

اگر می خواستید آواز بیاموزید ، از موسیقی دانانی که می توانند خوب آواز بخوانند مطالعه می کردید. در مورد طراحی UI نیز همین طور است.


هزاران آموزش آنلاین با کیفیت و جزئیات متفاوت پیدا خواهید کرد.

ممکن است آموزش های طراحی بی کیفیت به شما نرم افزار طراحی را آموزش دهند ، اما نحوه طراحی وب سایت را به شما نمی آموزند. خوب ، وب سایت های خوبی نیستند.


این قانون کلی من است: اگر نتیجه نهایی به نظر می رسد چرند است ، پس آموزش را دنبال نکنید.


در واقع ما مجموعه عظیمی از آموزشها داریم که کاملاً بر روی ماکت با فتوشاپ تمرکز دارند. این گالری مکانی عالی برای شروع است ، اما ممکن است آموزش های جدیدتری را نیز بخواهید.


در این صورت ، من وبلاگ TutsPlus را بسیار توصیه می کنم. به طور خاص دسته فتوشاپ ، که پر از آموزشهای شگفت انگیز است.


01-envato-webdesign-tutsplus-ps


شما طیف گسترده ای از tuts از جمله طراحی وب ، طراحی برنامه تلفن همراه و طراحی نماد را پیدا خواهید کرد.


تمام مطالب TutsPlus با طراوت و جزئیات کامل ارائه می شوند و همیشه می توانید قبل از شروع ، نتیجه نهایی را پیش نمایش کنید. اگر سایتی دارید که باید برای آموزش های طراحی وب استفاده کنید ، آن TutsPlus است.


من همچنین برخی از آموزشهای مناسب در PSDFan را یافته ام ، اما مدتی است که آنها با محتوای جدید به روز نشده اند.


02-psdfan-آموزشها


فقط به یاد داشته باشید که آنچه شما مطالعه می کنید بر کیفیت طراحی و روند طراحی شما تأثیر می گذارد. وقت شما با ارزش است. آن را صرف مطالعه آموزشهای با کیفیتی کنید که به شما مراحل عملی را آموزش می دهد - مراحل ایجاد وب سایت هایی که در واقع خوب به نظر می رسند.


اگر مجبور باشید باهوش و حتی انتخاب کنید. در پایان ، مشاهده خواهید کرد که جهش بسیار بزرگتری در مهارت وجود دارد و حتی آرایش های شما نیز خوب به نظر می رسند.


اگر از فتوشاپ استفاده نمی کنید ، آموزش های دیگری نیز وجود دارد. من این Sketch tuts را از وب سایت Sketch App Sources دوست دارم. و TutsPlus حتی دسته Sketch مخصوص به خود را دارد که شامل آموزش UI موبایل / وب است.


03-sketch-app-منابع


همچنین می توانید با Adobe Illustrator یا Affinity Designer تمرین کنید. راستش ، این نرم افزار مهم نیست.


این فقط در مورد تمرین و تکرار است تا با روند طراحی وبسایت از ابتدا تا انتها راحت باشید.


در اینجا چند آموزش با کیفیت بالا برای شروع آورده شده است:


در حال طراحی یک کیت رابط کاربر برنامه وب هستید؟ در Adobe Photoshop

صفحه فرود برنامه را در فتوشاپ طراحی کنید

یک وب سایت زیبا از Scratch طراحی کنید

یک رابط وب سایت تجارت الکترونیکی تمیز در فتوشاپ طراحی کنید

از طریق اشتباهات بیاموزید

وقتی تازه به عنوان یک طراح شروع می کنید ، کار بدی خواهید کرد. این فقط بخشی از فرآیند است.


بسیاری از اوقات ، طراحان جدید حتی متوجه نشده اند که کارهایشان فرعی است. روش سنجش صحیح این امر از طریق بازخورد است.


طراحی وب سایت خوب بلافاصله قابل تشخیص است. هیچ کس به طرح کلی وب سایت Mashable یا کاخ سفید نگاه نمی کند و فکر نمی کند ، "آه ، این وحشتناک است!"


برخی از افراد ممکن است انتقاد یا پیشنهادی برای بهبود آن وب سایت ها داشته باشند. اما به طور کلی ، این وب سایت ها به خوبی طراحی شده اند.


بنابراین تفاوت آن کار با کار شما چیست؟


پاسخ این س questionال فرایند یادگیری است.


با تلاش برای پاسخ به این س questionال ، خواهید فهمید که چرا طراحی وب سایت دیگری بهتر از شما است.


آیا انتخاب رنگ است؟ تایپوگرافی؟ فضای سفید؟ پیمایش یا قابلیت استفاده؟ یا شاید همه این موارد با هم ترکیب شده باشد.


دائماً این س questionsالات را از خود بپرسید و واقعاً سعی کنید جواب آن را دریابید.


با دیگر طراحان در انجمن ها یا انجمن های کوچک اجتماعی ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب می توانید از طراحان دیگر نظر بگیرید و امیدوارم بینش جدیدی کسب کنید.


Reddit یک زیرمجموعه بزرگ به نام / r / web_design دارد که می تواند مفید باشد. من همچنین انتقادهای / r / design_ را به طور خاص برای نقد کارهای شما توصیه می کنم.

05-طراحی-انتقادات-تغییر مجدد

سعی کنید انتقادات را شخصاً نپذیرید و به خاطر کار بد خود را تحقیر نکنید. اتفاق می افتد!

هر وقت یک ماکت جدید طراحی می کنید ، باید احساس غرور کنید. حتی اگر به نظر می رسد مانند زباله باشد ، شما همچنان کار را انجام می دهید و سعی در پیشرفت دارید.


بهتر است بپذیرید که خوب شدن مدتی طول می کشد. هیچ کس با دانش طراحی متولد نمی شود. باید کسب شود و سریعترین راه برای انجام این کار مشاهده ، تمرین ، عدم موفقیت است ، سپس بازگشت به مشاهده و تکرار (امیدوارم) برای یادگیری در طول مسیر باشد.


[ بازدید : 86 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سئو وردپرس: راهنماي قطعي

سه شنبه 27 آبان 1399
22:20
مهندس

1. سئو اوليه وردپرس خود را درست دريافت كنيد

خارج از جعبه ، وردپرس يك سيستم مديريت محتواي كاملاً بهينه شده است. يك تنظيم اوليه مي تواند بنيادي مستحكم - حتي بدون سفارشي سازي گسترده ، بهينه سازي موضوع و پلاگين ها - را فراهم كند. با اين اوصاف ، چند كار وجود دارد كه بايد انجام دهيد تا شانس رتبه بندي خود را افزايش دهيد ، گردش كار خود را اصلاح كنيد و مطمئن شويد وب سايت شما كاملاً بهينه شده است.
با قرار دادن تنظيمات اساسي مناسب و استفاده از چند تكنيك ساده ، مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه پايه محكمي براي ساختن داريد!

1.1 سلامتي خود را بررسي كنيد

1.1.1 بررسي كنيد كه از هاست مناسب استفاده مي كنيد

1.1.2 به PHP 7.0 يا بالاتر ارتقا دهيد

1.1.3. اطمينان حاصل كنيد كه از SSL و HTTPS استفاده مي كنيد

1.2 تنظيمات سايت خود را بررسي كنيدارزش اين را دارد كه مدتي را كليك كنيد و روي همه بخش هاي منوي تنظيمات وردپرس كليك كنيد ، زيرا بسياري از گزينه هاي موجود مي توانند بر SEO سايت وردپرس شما تأثير بگذارند.
به طور خاص ، لازم است تنظيمات قابل مشاهده بودن خود را در «تنظيمات → خواندن» بررسي مجدد كنيد ، تا مطمئن شويد به طور تصادفي از ايندكس كردن وب سايت خود از موتورهاي جستجو جلوگيري نمي كنيد. اين قطعاً به ديد شما آسيب مي رساند!
همچنين بايد اطمينان حاصل كنيد كه تنظيمات نوشتن و خواندن به درستي تنظيم شده است ، اينها دسته هاي پيش فرض شما و مواردي را كه بايد در صفحه اصلي شما نمايش داده شود كنترل مي كنند. فراموش نكنيد كه در تنظيمات → عمومي نيز به سايت خود يك برچسب قدرتمند بدهيد!

1.3 ساختار لينك ثابت را انتخاب كنيد

1.3.1 WWW يا غير WWW را انتخاب كنيد

2. مطالب خود را بهينه كنيد

سايت شما بايد بهترين مطالب را در مورد موضوع انتخاب شده شما - دوره ارائه دهد. افراد به دنبال مقالات جذاب ، معتبر و پاسخ هاي قابل اعتماد به سوالات خود هستند. نوشتن محتواي با كيفيت بالا براي سايت وردپرس خود با ايده هاي منحصر به فرد يا برداشت متمايز از يك موضوع خاص آغاز مي شود. اما همچنين به معناي ارائه اين ايده ها به روشي كاملاً ساختار يافته و در دسترس است. با هم ، اين به شما كمك مي كند مخاطب مورد نظر خود را جذب كنيد و آنها را درگير خود كنيد.

2.1 درباره آنچه كاربران شما مي خواهند و نياز دارند تحقيق كنيد

2.2. براي كاربران خود محتواي عالي بنويسيد

2.3 پستها و صفحات فردي خود را بهينه كنيد

2.3.1. تنظيم كليد واژه (ها) تمركز2.3.2. پيوند ثابت خود را بهينه كنيد2.3.3. عنوان صفحه خود را بهينه كنيد

2.3.4. از عنوان ها به درستي استفاده كنيد

2.3.5. توصيف متا خود را بهينه كنيد

2.3.6. تصاوير و رسانه هاي خود را بهينه كنيد

2.4 كيفيت محتواي خود را حفظ كنيد

2.4.1 مطالب خود را تازه و به روز نگه داريد

2.4.2. محتواي سنگ بناي خود را به روز كنيد

2.4.3. بدون سنگ بناي منسوخ شده با Yoast SEO2.4.4. كلمه كليدي آدم خواري

2.5 از محتواي تكراري تصادفي خودداري كنيد

2.5.1 محتواي تكراري چيست؟

2.5.2. راه حل هايي براي محتواي تكراري

2.5.3. با Yoast SEO پيوند متعارف تنظيم كنيد

2.6 از مخاطبان بين المللي پشتيباني كنيد

2.7 داده هاي ساختاريافته طرحواره را اضافه كنيد


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کوتاه کننده لینک چیست؟

دوشنبه 12 آبان 1399
6:43
مهندس
کوتاه کننده لینک چیست؟

آيا شما بازارياب هستيد كه مي خواهيد با پيوندهاي كوتاه به نقطه مورد نظر مشتريان را جذب كنيد؟ آيا شما نماينده خدمات مشتري هستيد كه نمي خواهد آدرس هاي URL پشتيباني پشتيباني طولاني مدت را در گپ زنده به اشتراك بگذارد؟ يا شايد شما فقط يك كاربر اينترنتي عادي باشيد كه URL هاي طولاني و گيج كننده اي او را غرق كرده و مي خواهد بداند چگونه يك پيوند را كوتاه كند. صرف نظر از اينكه شما كي هستيد ، كوتاه كننده هاي URL مي توانند نگراني هاي شما را با متراكم كردن آدرس هاي وب طولاني در پيوندهاي كوتاه URL كنترل كنند.

URL كوچك چگونه كار مي كند؟

كوتاه كننده پيوند به طور خودكار پيوند ورودي را كوتاه مي كند. اين URL فشرده به عنوان يك تغيير مسير عمل مي كند ، كه به شما اجازه مي دهد يك صفحه وب تحت بيش از يك آدرس URL قابل دسترسي باشد. بنابراين ، هم URL اصلي و هم لينك كوتاه URL كاربر را به همان صفحه هدايت مي كند.

اين URL هاي كوچك بسته به گزينه هاي موجود توسط سازنده URL كوچك مي توانند دائمي باشند يا منقضي مي شوند. به همين ترتيب ، مهم است كه تحقيق كنيد كدام كوتاه كننده پيوند گزينه هاي سفارشي سازي مورد نياز شما را فراهم مي كند.

چرا از URL هاي كوچك استفاده مي كنيم؟

پيوندهاي كوتاه ابزاري عالي براي شركت ها ، بازاريابان و حتي كاربران شخصي است. استفاده و مديريت آنها ساده است و صادقانه بگويم از نظر زيبايي شناسي از پيوندهاي طولاني لذت بيشتري دارند. كاربران اينترنت و مشتريان بالقوه به احتمال زياد روي پيوند كوتاه كليك مي كنند تا يك پيوند طولاني و درهم. علاوه بر اين ، URL هاي كوچك تعداد كلمات يك پست را در سايت هايي مانند Twitter و LinkedIn كمتر مي كنند. بنابراين ، مي توانيد از شخصيت هاي كمتري براي جلب مخاطبان بيشتر و بدست آوردن كليك ها و بازديدهاي بيشتر استفاده كنيد.

مثال زير را از Droplr در نظر بگيريد. آدرس وب صفحه Droplr در مورد بحث در مورد ادغام Slack + Droplr https://help.droplr.com/key-features/slack-droplr-integration است. اين پيوند نمي تواند به راحتي در يك جعبه پيام رساني جاي گيرد و نوع آن دشوار است.

با اين حال ، با استفاده از Bitly ، مي توان اين URL را به پيوند زير ، https://bit.ly/2FFWPss كوتاه كرد ، كه مشاهده و تايپ آن بسيار آسان تر است.

البته ، يك مسئله در مورد اين فشرده سازي اين است كه ديگر مشخص نيست كه چه اطلاعاتي در صفحه وب قابل دسترسي است. به همين دليل است كه بسياري از سرويس هاي آنلاين كه كوتاه كننده هاي URL ارائه مي دهند داراي پيوندهاي سفارشي نيز هستند كه به شما امكان مي دهند پيوندهاي مارك دار خود را با اشتراك پولي طراحي كنيد. اين اشتراك ها معمولاً شامل تجزيه و تحليل دقيق و خدمات مديريت پيوند هستند. اين براي بازارياب هايي كه مي خواهند ارزيابي كنند كدام تبليغات بيشتر مورد توجه كاربران قرار مي گيرد و سپس پيوندهاي خود را متناسب با آن تنظيم مي كنند ، بسيار مناسب است.

چطور مي توانم از URL هاي كوچك استفاده كنم؟

ابزارها و برنامه هاي مختلف براي پخش محتوا و اطلاعات از پيوندهاي كوتاه URL استفاده مي كنند. به عنوان مثال ، Droplr براي هر تصوير ، GIF و ضبط صفحه اي كه كاربر مي گيرد پيوند كوتاه ايجاد مي كند. سپس اين پيوند مي تواند در سيستم عامل هاي مختلف مانند Slack ، Intercom و Discord به اشتراك گذاشته شود تا تصوير درون برنامه اي نمايش داده شود يا بيننده را به مكان خود در ابر Droplr پيوند دهد. Droplr از پيوندهاي كوتاه استفاده مي كند تا كاربران بتوانند مطالب را به سرعت و به راحتي به اشتراك بگذارند.

مثالي ديگر از ابزاري كه از URL هاي كوچك استفاده مي كند Discord است. هر زمان كه مي خواهيد افراد جديدي را به سرور Discord خود دعوت كنيد ، كوتاه كننده آدرس Discord’s URL يك URL كوتاه Discord جديد ايجاد مي كند كه مي تواند براي همه ارسال شود. كساني كه روي پيوند كليك مي كنند مي توانند پيوستن به سرور را انتخاب كنند. اينفلوئنسرها و ساير افرادي كه براي Discord Partners ثبت نام مي كنند مي توانند به جاي پيوندي كه به طور تصادفي توسط Discord ايجاد شده ، پيوند Discord سفارشي ايجاد كنند.

ايجاد يك URL كوچك با كوتاه كننده URL مناسب آسان است. به طور كلي ، بيشتر كوتاه كننده هاي پيوند مراحل مشابه TinyURL را در بالا دنبال مي كنند. تمام كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه لينك طولاني خود را به مولد لينك كوتاه وارد كنيد و روي دكمه كوتاه كردن كليك كنيد (در فيلم بالا ، اين دكمه با عبارت “ساخت Tiny URL!” مشخص شده است).

اگر در يك كوتاه كننده URL يك حساب كاربري ايجاد كنيد ، مي توانيد URL هاي كوتاه خود را پس از ساختن بررسي كنيد. مي توانيد كليك ها و ساير اطلاعات مربوط به هر پيوند را رديابي كنيد. همچنين مي توانيد Slug آنها را ويرايش كرده يا به سايت جديد هدايت كنيد.

بهترين كوتاه كننده هاي URL شامل ابزارهاي سفارشي سازي است كه به شما اجازه مي دهد دامنه مارك سفارشي ، پسوند دامنه يا پايان پيوند را انتخاب كنيد. دامنه هاي مارك دار به شما امكان مي دهند از نام دامنه خود در محل دامنه كوتاه كننده پيوند استفاده كنيد. به عنوان مثال ، اگر دامنه سفارشي “droplr.link” خريداري شده و با حساب Bitly من همگام سازي شده باشد ، پيوند “https://bit.ly/2FFWPss” در عوض مي تواند به عنوان “droplr.link/2FFWPss” ايجاد شود.

اكثر كوتاه كننده هاي URL رايگان شامل پيوندهاي سفارشي نيستند ، اگرچه Rebrandly با طرح رايگان خود پنج دامنه سفارشي و 500 لينك مارك دار ارائه مي دهد ، در حالي كه سرويس رايگان BL.INK شامل يك دامنه سفارشي و 1000 پيوند مارك دار است. هنوز هم چون پيوندهاي مارك دار حدود 34 درصد نرخ كليك بالاتر دارند ، ابزار مهمي براي بازاريابان و تيم هاي خدمات مشتري بدون در نظر گرفتن هزينه هستند.

http://webnabz.com


[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مهندسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]